London nästa!!

Yes, om tolv timmar drar jag och min underbara brorsa till London. Bokade biljetter igår så det är väldigt impulsivt. Men det är oftast mycket roligare än planerade saker. Jag tycker om att vara impulsiv. Ska bli skönt att få komma ifrån allting, när man är borta så försvinner ju tid och rum lite så man tänker inte på all sit helt enkelt. Men kommer så klart sakna min Niklas, som förvövigt tror han är nästa Freud och kan tolka mina drömmar. Welliwell din tolkning var fel så få inga förhoppningar! ;)

  
Sen kommer man hem i två veckor sen åker man till Polen, sen så går det typ två veckor så slutar jag pedagogiken. Sen så är det bara tre veckor kvar tills jag får flytta ihop med min älskling! Åh, kommer bli en så bra vår och sommar. Troligen för att jag får spendera den med dig iår =)


Nu ska jag packa. Laddar upp lite bilder från London nästa gång.


Dagens låt: ALLA the killers låtar. Bra Bra Bra









I need direction to perfection

Kommentarer
Postat av: Anonym

om nåra timmar ska du upp o åka iväg.. är lite avis vill jag påstå.. vem ska nu sova mewd mig?-.- får ta den där nallen jag fick av dig helt enkelt..ha det finfint i london o jag kan tolka drömmar så det så. .så bli inte allt för förvånad om nåt händer.. mohahahahahaha...

2007-04-22 @ 00:28:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback