Kycklingar

Då har släkten åkt hem då. Var här och åt en påskmiddag utan någon påskmat. Som tur är eftersom det är så äckligt. Vi (jag, cicci och johanna N. (känner ju så många johannor så måste sätta ut efternamnets första bokstav (jag vet att det ser förskräckligt ut med parantes i parantesen i parantesen.) ) ) satt och disskuterade svenskars högtidsdagars måltider när vi satt och drack en öl mit på dagen (för ovanligthetes skull...) Och kom fram till att vi Svenskar har riktigt usel fantasi med tanke på att vi alltid äter samma mat vid alla högtider. I princip iaf, grundkonceptet är ju precis lika dant. Sill, ägg, potatis, köttbullar ... o s v .

Och Cicci som ska iväg utomland och jobba i tre månader. Usch vad orättvisst. Men förhoppningsvis bor hon själv i ett rum så man kan komma och hälsa på så kan man bo där så länge och behöver bara köpa en snuskigt billig sista minuten flytbiljett. Bara flygstolen, blir ju ingenting!

Jaja, iaf. Så skjussade jag  nyss hem båda bröderna och släppte av killen hos Sebbe dom skulle ha pokerkväll. Jag kunde iof följt med men det är inte alltid man orkar med sådana tillställningar tyvärr. Så nu ska jag vara hemma någon timme och sen åker jag iväg igen till Nyköping och hämtar några nyhemkommna resenärer från Monaco. Ja, jag vet ju vilka dom är alltså. Har inte tänkt att bara åka upp för att se om jag hittar några att vara svarttaxi åt. Hehe.

Så nu tänkte jag faktiskt bränna en eller ett par stycken skivor att ha på vägen, beror på hur många tomma jag har och det är nog inte så kartigt med det. Och jag ska ha en massa Killers låtar för dom är så bra så bra! Och Neverstore ska också va med. Kanske lite Mando, Panic,... (Det är oerhört jobbigt att skriva ut hela namnen... Hehe.)Jaa, jag har nog en hel del faktiskt som jag vill ha med. Men bara glada låtar och inga självmords låtar.



TJA


 

Just det! får inte glömma att jag åker till Polen över en lång helg den 17 Maj! Aaah, fest och billig billig billig shopping! Great.


Kommentarer
Postat av: tanden

du är söt är du.. puss

2007-04-07 @ 18:23:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback