Troligtvis årets sista inlägg

Klippte mig hos världens skummaste frisör idag. Hon ställde massa konstiga frågor om min familj, typ om jag hade nära kontakt med min mamma. Hel konstigt. Hon kanske egentligen ville plugga till psykolog men aldrig kom in. Ungefär som det kommer bli för mig alltså....

Snart ett nytt år också och det ska tydligen bli det bästa någonsin har jag fått ett löfte om!  =)  Det hoppas jag verkligen på.

Haft Scrubs maraton med The Peter idag. OjOj vilken rolig serie det är. Den DVD kommer va helt utnött inom en snar framtid.  Men nu är det nog läggdags snart. Är helt slut och imorn måste man väl va lite pigg kanske så man orkar va med på tolvslaget. 
Godnatt!

 






I don't know why I can't keep my eyes off of you
There’s something about you now
I can't quite figure it out
Everything you do is so beautiful
Everything you do is so right
Without any doubt; you’re perfect


Kommentarer
Postat av: fyllo

så bra att det inte blev läggdags utan en busstur istället..
japp 2007 kommer bli bra, i promise..

2006-12-30 @ 23:33:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback