saffran, kanel, bakpulver och en jävla massa disk

Julbaket klart då. Jag har kommit fram till att jag är grym på att baka. Alltid nått.


Träffade Maria... eller "Olivia" som det är nu för tiden. Det kommer jag ju aldrig vänja mig vid... Iaf vi tog oss en milkshake (choklad givetvis!) på ett fik och snackade om diverse saker. Typ hennes dolda talang i bilkörning, 40åriga män (som alltid.. konstigt nog..), Den typiskt kristna-looken, och sen självklart en allvarlig och lång diskussion kring vilket shampo som är bäst för håret...... eller inte. 


Satt förut och gjorde ett fint kollage med alla mina vänner som jag tänkte publicera här men när jag nästan var klar så förvsann alla bilderna. Så nu blir det inget med det. Tyvärr.

Det är så tråkigt när man inte hinner träffa er längre. Men men det blir väl så.

Sofia, Du och jag är alltid lika bra vänner iaf hur länge sen det än var vi sågs. Även om vi typ aldrig hörs så tappar vi aldrig kontakten. Tur är det!


Känns riktigt kul att Johanna och jag fått tillbaka kontaken med. Blir bara bättre och bättre polare och fan va roligt vi har ihop. Lyckades få en mega seg föreläsning riktigt riktigt rolig genom lite humor som hela tiden syftade på en sak... Hehe. Hoppas mystiken med den där Ipod hållaren klarnade upp sig ;)


Are you lost or incomplete?
Do you feel like a puzzle, you can't find your missing piece?
Tell me how you feel
Well I feel like they're talking in a language I don't speak and there talking it to me
(Coldplay - Talk)




120803-20
Guess we turned out pretty ok...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback