Längtar

Då var det äntligen bokat då. 12 januari drar vi till Egypten. Fan så underbart skönt det ska bli!!
Weeeiiiii
Nu är jag bara orolig för att det krävs någon vaccination innan.


Tror jag har lite träningsverk från igår. Då jag bowlade, tyder det på att man är väldigt extremt otränad? Kanske ska pallra mig ner till gymmet imorn. Jag vann iaf första omgången, sen blev jag utklassad av min lilla räka  =) . Men det gjorde mig ingenting faktiskt. Det var så Intressant att se dig bowla.. Hehe!
Tråkigt att vi precis missade spårvagnen bara så vi fick ta oss en promenad från Väster Tull till Vidablick i minus grader. Ingen höjdare.


God Jul i efterskott och Gott Nytt År i förskott.










 
















 

Så nära man kan
Komma varann
Och så försvann
Det tomrum som fanns
Så avklädda som
Två lav i en storm
Där fanns vi till hands

Så som bara du gör
Som bara du får
Vi håller så hårt
Två så ensamma här
Så lycklig jag är
Vi håller så hårt


Kommentarer
Postat av: shrimp

ohh vilken bra text du, jag undrar verkligen vem det är som hittar alla bra låtar..
bowling är en intressant sport, särskilt när någon med en vacker bakdel spelar.. woop woop.. nam nam

2006-12-30 @ 22:54:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback